Adweb: Ολοκλήρωση συνεργασίας με Spotify

Η Adweb ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της αποκλειστικής εμπορικής συνεργασίας της με την Spotify στην Ελλάδα, η οποία θα λάβει τέλος την 1η Απριλίου 2025.
«Κατά τη διάρκεια της επιτυχημένης μας συνεργασίας, εστιάσαμε στην ανάδειξη του Spotify ως κορυφαίου διαφημιστικού μέσου και στην εκπαίδευση της ελληνικής αγοράς στο digital audio. Είμαστε υπερήφανοι για τα σημαντικά επιτεύγματα που σημειώσαμε, συμπεριλαμβανομένης της σταθερής διψήφιας αύξησης των διαφημιστικών εσόδων για την Spotify σε ετήσια βάση. Η επιτυχία αυτή οφείλεται, εν μέρει, στη σημαντική υποστήριξη των συνεργατών μας – media agencies και των διαφημιζόμενων που αναγνώρισαν την αξία και τη μοναδικότητα του Spotify ως διαφημιστικού καναλιού. Η αλλαγή της στρατηγικής της Spotify σχετικά με τους resellers ήταν ο ουσιαστικός λόγος της ολοκλήρωσης αυτής της συνεργασίας» αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση.
Επίσης σημειώνεται πως η Adweb, ως πρωτοπόρος στην αγορά του digital audio, θα συνεχίσει να ηγείται μέσω του καινοτόμου offering "The House of Audio" που συνδυάζει audio ad inventory από κορυφαίους Έλληνες και διεθνείς audio publishers, καθώς και in-game audio.