8,2 εκατ. για προβολή του e-καταναλωτής
![8,2 εκατ. για προβολή του e-καταναλωτής](https://www.advertising.gr/uploads/images/127497/8-2-ekat.gia-provoli-tou-e-katanalotis-medet.jpg?lm=1ba9bf9f254a7877763bcd9142535e16)
Tην Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης ενέκρινε πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του Υπουργείου Ανάπτυξης για το 2025 που αφορά στην ενημέρωση των πολιτών για τα εργαλεία και τα μέσα σύγκρισης τιμών βασικών καταναλωτικών αγαθών, και ιδίως την πλατφόρμα «e-καταναλωτής», το οποίο θα χρηματοδοτηθεί από τον προϋπολογισμό του Εθνικού Σκέλους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Ανάπτυξης. Συγκεκριμένα, το εν λόγω πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του Υπουργείου Ανάπτυξης για το 2025 ανέρχεται σε συνολικό ποσό ύψους 8.184.000 ευρώ.
Υπενθυμίζεται πως τον Μάιο του 2024 η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης είχε εγκρίνει και τότε ανάλογο κονδύλι (8.184.000 ευρώ) για ακριβώς τον ίδιο σκοπό, δηλαδή για πρόγραμμα «επικοινωνιακής προβολής του Υπουργείου Ανάπτυξης για το 2024 που αφορά την ενημέρωση των πολιτών για τα εργαλεία και τα μέσα σύγκρισης τιμών βασικών καταναλωτικών αγαθών, και ιδίως την πλατφόρμα «e-καταναλωτής». Και τότε σημειωνόταν πως «το πρόγραμμα θα χρηματοδοτηθεί από τον προϋπολογισμό του Εθνικού Σκέλους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Ανάπτυξης».
Θα πρέπει να αναφερθεί πως τον Απρίλιο του 2024 ξεκίνησε να είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές χρήστες του Διαδικτύου η πλήρως αναβαθμισμένη νέα πλατφόρμα e-Καταναλωτής, που διαθέτει και εκδόσεις για κινητά και tablets. Δίνει την δυνατότητα διαφανούς σύγκρισης τιμών σε περισσότερα από 3.000 βασικά και ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά, με τους καταναλωτές να μπορούν να βρουν το φθηνότερο καλάθι με κριτήριο τις τιμές και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Μέσω του χάρτη που υπάρχει στην πλατφόρμα, ο καταναλωτής έχει την δυνατότητα να ελέγξει όλα τα σούπερ μάρκετ που βρίσκονται πλησίον του τόπου διαμονής του.