
ΣΕΕ - ΕΦΕΧ: Διοργάνωσαν workshops για τις εταιρείες - μέλη του κλάδου διαφήμισης-επικοινωνίας
Αφιερωμένα στην υπεύθυνη διαφήμιση στην ιδιαίτερη κατηγορία των φαρμάκων ευρείας χρήσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφιερωμένα στην υπεύθυνη διαφήμιση στην ιδιαίτερη κατηγορία των φαρμάκων ευρείας χρήσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠέντε νέα προγράμματα εγκρίθηκαν από τη ΓΓΕΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην νέα καμπάνια επιμελήθηκε η διαφημιστική εταιρία attp
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAπό τα πλέον έμπειρα στελέχη και με πολυετή διαδρομή στον κλάδο της επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Όλα τα μπλέκουμε. Αλλά τα σταφύλια μας, ποτέ»!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνέλαβε τη δημιουργία της οπτικής ταυτότητας για την επετειακή 50ή διοργάνωση των Leonardo da Vinci Awards 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι νικητές θα βρεθούν σε ένα δείπνο με τον Michele Morrone, θα διεκδικήσουν πάνω από 1.000 δώρα και ο μεγάλος νικητής θα κερδίσει μία Mercedes AMG A35.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΉδη στον αέρα η πρώτη καμπάνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον μεγαλύτερο ολλανδικό οργανισμό τουρισμού και μεταφορών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ360 καμπάνια για το «Σπίτι μου ΙΙ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory