
Το 11o Συνέδριο Εταιρικής Διακυβέρνησης στις 18 Ιουνίου στην Αθήνα
''Navigating Challenges, Seizing Opportunities''
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ''Navigating Challenges, Seizing Opportunities''
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω σημαντικής χορηγίας προϊόντων ατομικής υγιεινής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με την ετήσια μελέτη της ICAP CRIF
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική επένδυση από τη GameTech εταιρεία στο Μεξικό, εδραιώνοντας περαιτέρω τη θέση της στην αγορά της Λατινικής Αμερικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Οργανισμός συμμετέχει στην Ευρωπαϊκή Περιβαλλοντική Εκστρατεία ‘‘Clean Up the Med’’
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌσο φυσικό είναι να πίνεις νερό, τόσο φυσικό είναι να δίνεις αίμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Communication Effect διαθέτει μονάδα ανάπτυξης υπηρεσιών ΑΙ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει τη στρατηγική επικοινωνία της στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε φόντο την πρόσφατη ανακοίνωση για το άνοιγμα του πρώτου διεθνούς καταστήματος του Django στη Νέα Υόρκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑSummaries & Links για τη Δημοσιότητα των Brands σε 1 λεπτό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Tae Kwon Do με ελεύθερη είσοδο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από 5.200 άνθρωποι της ΑΒ έκαναν τη διαφορά με δράσεις φροντίδας και προσφοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory