Havas: Ανακοίνωσε ανάπτυξη 2,6%

Η Ηavas ανακοίνωσε ανάπτυξη 2,6%
για το β’ τρίμηνο του έτους. Όταν,
ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Yannick Bolloré, ρωτήθηκε
σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές για
τα οικονομικά αποτελέσματα και
για το αν υπάρχει κάποια ανησυχία
για την ανάπτυξη του δεύτερου
εξαμήνου, απάντησε πως δεν υπάρχει. Αν και η εταιρεία είναι
«σίγουρη» ότι θα επιτύχει
τις πρoβλέψεις, ο Bolloré
σημείωσε πως οι αβέβαιες
μακροοικονομικές συνθήκες είναι ο λόγος που
δεν αναβαθμίζεται η πρόβλεψη προς το παρόν.
Η εταιρεία δεν παρουσίασε αποτελέσματα ανά επίπεδο, αλλά ανέφερε πως όλα τα βασικά units συμπεριλαμβανομένων των media, της δημιουργικής διαφήμισης, του direct μάρκετινγκ και του health μάρκετινγκ, συνέβαλαν στην ανάπτυξη κατά το δεύτερο τρίμηνο.
Ο τομέας της υγειονομικής περίθαλψης, συγκεκριμένα, ανέκαμψε μετά από την απώλεια ενός πελάτη το προηγούμενο έτος. Ανά περιοχή, η Βόρεια Αμερική παρουσίασε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη με αύξηση 4,6% στο τρίμηνο. Η Ευρώπη αυξήθηκε κατά 2,6%, ενώ οι περιοχές Ασίας-Ειρηνικού και Αφρικής σημείωσαν συνολική πτώση 4,9%, εν μέρει λόγω απώλειας πελατών.
Στη Βόρεια Αμερική, η οποία αντιπροσώπευσε το 35% των καθαρών εσόδων για την περίοδο, η ανάπτυξη στο πρώτο εξάμηνο (+3,9%) οφείλεται σε διψήφια αύξηση της Havas Health. Η ίδια περιοχή είχε σημειώσει πτώση 6,4% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024.
Η εταιρεία σημείωσε επίσης πως έχει επαναλανσάρει τη διεθνή στρατηγική και λειτουργική της πλατφόρμα “Converged” με το νέο όνομα “Converged.ai”, προκειμένου να ενισχύσει τη θέση ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι ενσωματωμένη σε ολόκληρη την πλατφόρμα.
Η εταιρεία δεν παρουσίασε αποτελέσματα ανά επίπεδο, αλλά ανέφερε πως όλα τα βασικά units συμπεριλαμβανομένων των media, της δημιουργικής διαφήμισης, του direct μάρκετινγκ και του health μάρκετινγκ, συνέβαλαν στην ανάπτυξη κατά το δεύτερο τρίμηνο.
Ο τομέας της υγειονομικής περίθαλψης, συγκεκριμένα, ανέκαμψε μετά από την απώλεια ενός πελάτη το προηγούμενο έτος. Ανά περιοχή, η Βόρεια Αμερική παρουσίασε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη με αύξηση 4,6% στο τρίμηνο. Η Ευρώπη αυξήθηκε κατά 2,6%, ενώ οι περιοχές Ασίας-Ειρηνικού και Αφρικής σημείωσαν συνολική πτώση 4,9%, εν μέρει λόγω απώλειας πελατών.
Στη Βόρεια Αμερική, η οποία αντιπροσώπευσε το 35% των καθαρών εσόδων για την περίοδο, η ανάπτυξη στο πρώτο εξάμηνο (+3,9%) οφείλεται σε διψήφια αύξηση της Havas Health. Η ίδια περιοχή είχε σημειώσει πτώση 6,4% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024.
Η εταιρεία σημείωσε επίσης πως έχει επαναλανσάρει τη διεθνή στρατηγική και λειτουργική της πλατφόρμα “Converged” με το νέο όνομα “Converged.ai”, προκειμένου να ενισχύσει τη θέση ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι ενσωματωμένη σε ολόκληρη την πλατφόρμα.