Αποχώρηση Φραγκάκη από την Think Digital Group Advertising
Ο Γιώργος Φραγκάκης, Γενικός Διευθυντής της Think Digital Group Advertising, αποχωρεί από την εταιρεία, μετά από επτά χρόνια συνεργασίας.
Ο κ. Φραγκάκης ξεκίνησε την πορεία του στον όμιλο το 2011 ως ένα από τα πρώτα στελέχη της ForestView, εταιρεία Performance Marketing του ομίλου.
Στα επτά χρόνια της συνεργασίας του, ανέπτυξε την εταιρεία σε ένα από τα πρώτα performance digital agencies, με καμπάνιες σε πάνω από 30 χώρες ανά τον κόσμο.
Μεταξύ άλλων, ο κ. Φραγκάκης είναι εισηγητής σε εκπαιδευτικά θέματα marketing, τακτικός παρουσιαστής σε συνέδρια και ενεργό μέλος της ΕΔΕΕ. Τα επόμενά του βήματα αναμένονται.