Nέα καμπάνια για το Shopflix

Στον αέρα είναι η νέα καμπάνια του Shopflix που επαναπροσδιορίζει το Shopping με κεντρικό μήνυμα: «Το SHOPPING αλλιώς… SHOPFLIX». Η ταινία που παίζει με τις λέξεις και την αέναη αντίθεση του καλού και του κακού, αποτυπώνει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα την ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία του Shopflix. Το concept είναι ανθρωποκεντρικό, με έντονες visualized αντιθέσεις: από το “κακό shopping” με άγχος και απογοήτευση, στη χαρούμενη, ξέγνοιαστη εμπειρία Shopflix.
«Με αιφνίδιες εναλλαγές ρυθμού, σκηνοθετικό χιούμορ και δυνατές εικόνες, δημιουργήσαμε μια ανανεωμένη αφήγηση για το brand. Γιατί… πώς να το κάνουμε; Στο Shopflix…όλα είναι καλύτερα!», αναφέρει η εταιρεία.
Το δημιουργικό υπογράφει η Bezier Animation Studio σε συνεργασία με την in house creative ομάδα του Shopflix. Την σκηνοθεσία και την παραγωγή υπογράφει ο Μιχάλης Γιγιντής.
Η καμπάνια αναπτύσσεται σε τηλεόραση και digital μέσα, ενώ προσεχώς θα τρέξει σε 360 περιβάλλον με ΟΟΗ ενέργειες.